15:e Februari - Heal The World !!

Ibland önskar jag att jag kunde få prata av mig lite jobb med er, vad som händer osv. Men tyvärr, skulle verkligen behöva ventilera mig lite just nu. Jag har som ni kanske redan förstått haft en ruskig dag, men jag överlevde den. Tack och lov !!!! Nu blickar vi fram emot morgondagen i stället och hoppas att tisdagen blir bättre. Usch för att ha en sådan här start på veckan....

Jag kom hem för lite över en timme sedan och sedan dess har jag hunnit diskat och duschat, ni tror nog att jag inte gör annat än att diskar..haha.. Så är inte fallet dock, men har man inte diskmaskin så har man inte..!! Ikväll ska jag se Charlotte Kalla hade jag tänkt, så Märtha får säga vad hon vill när hon kommer hem :). Tänkte ni kolla ?? 

 


Den här låten har snurrat runt i mitt huvud hela dagen..


Kommentarer
Postat av: Christine

Klart jag kollar! :) Heja, heja! Hur har du det i stora staden? Vore kul att ses något nästa gång jag är i stan! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0