Utspridda !!!

Vi är utspridda över hela landet men under högtider och andra traditioner så drar alla hemåt, så då får vi alla passa på att träffas också. Vilket vi ska göra idag, det blir en lunch med Josefine, Caroline och Gabriella. Det är på tiden kan jag säga :). Måste skynda mig lite nu, jag ska strax åka ner och möta upp dom nämligen men jag hinner nog avsluta detta inlägg i alla fall..

Tågbiljetten hem till Stockholm är bokad nu också, på söndag klockan 08 åker jag. Det gäller att vara ute i god tid eftersom tågen har en tendens att vara liiiiite försenade...he he..:). Ledigheten sprang iväg och jag har inte riktigt hunnit med, men utvilad är jag. Jag ser fram emot att börja ett nytt år med massa jobb och träning...våren och massa uteträning lockar nog mest faktiskt :).

Nej, nu måste jag skynda....HEJ !!!



/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack så mycket för din rara kommentar, glädjer mig att du gillar min blogg o bilder! :-)



God fortsättning och Gott Nytt År!

2010-12-28 @ 14:00:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0