Söndagsångest ????

Nej faktiskt inte, jag har ingen söndagsångest idag. Jag gissar på att det har att göra med att jag snart kan pusta ut och vara ledig ett tag, på tisdageftermiddag går jag på julledigt och dagarna till dess är fullspäckade så innan jag ens hinner blinka så kommer det vara onsdag. Som jag sagt tidigare, - jag ser verkligen fram emot att åka till Sundsvall och hälsa på. ♥

Igårkväll satt jag och Märtha som två nördar i soffan, med varsinn dator i knät och om jag ska vara ärlig så sa vi inte många ord till varandra under kvällen. När vi väl sa något var det något drygt som vi bara brast ut i ett gapskratt åt...Roligt umgänge, eller hur ?? Pensionärerna var i säng vid 22-tiden, men det talar vi inte högt om. Ok?? Idag har jag hunnit med frukost, göra mig iordning, bädda rent i sängen och skriva en to do-lista på vad som ska göras innan jag åker hem på onsdag. Vuxenpoäng !!!! Jobba, förbereda allt inför julavslutningen, julfika med alla kollegor, träna, tvätta, packa, betala räkningar, fundera ut julklappar... Några utvalda grejer som ska göras/hinnas med innan onsdagen....Bäst jag sätter igång !!!



Någon dag sedan..


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0