Söndag 12 december !!

Shit vilken effektiv dag jag har haft !! Frukost, träning, städning, fixande inför en överraskning, dusch, handling..m.m...ja här går det undan hörrni :). Jag är riktigt nöjd...

Träningen gick super, jag var riktigt pepp både innan och under passet. Så nu är jag redo för en ny träningsvecka, vilket ska bli riktigt skönt eftersom jag kommit efter lite på grund utav förkylningen. Men nu jäklar :). Jag måste passa på innan all julmat och annat onyttigt åker fram på borden i jul..

Veckan består som sagt av träning, men självklart är det inte det enda om händer. Jobbet står väl överst på listan, eftersom det blir tre kvällar på jobbet denna veckan. MEN, jag kommer hinna träna ändå :). Annars är det inte så mycket inplanerat faktiskt....eller jo, en glöggkväll hos en kollega på fredag. Det blir mys !!!

Nu ska jag fixa det sista innan min kära kombo kommer hem...

/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0