SJ, kors i taket !!!!!!!!!

Helt otroligt hörrni, men tåget rullade från perrongen i Stockholm vid avsatt tid och seda rullade vi in i Sundsvall på avsatt tid. Sjukt bra jobbat SJ !!!! Jag gruvade mig imorse när jag gav mig av mot centralen, men det gick som sagt väldigt bra..

Nu är jag hemma hos föräldrarna i alla fall, men innan dess har jag varit och kramat om mina fem småtroll och mina kära systrar. Det kändes bra ♥ !!! Middagen står alldeles strax för dörren och det blir så enkelt som kycklingsallad idag, men det gillar vi :). Kvällen får nog bli mysig och lugn bara, imorgon väntar en heldag på stan för min del nämligen. Jag har ju inte köpt några klappar ännu, men med min fantasi så fixar jag det ska ni se :).

Nu ska jag fortsätta att vara social med mamma och pappa, så blogginläggen kommer nog inte bli så många idag eller imorgon. Tiden med mina nära och kära går faktiskt före !!!! Hörs senare..



Här stannar jag nog ikväll, i soffan alltså =).


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0