Min dag och nya glasögon från Gucci !

Vaknade utvilad och skönt mör i kroppen imorse, det känns i benen att jag åkte slalom hela dagen igår kan jag lova :). Men det är de värt !!! 

Idag var det ett besök på stan med mamma planerat, men vi höll knappt på att komma ner eftersom vi fastnade i en väldigt intressant diskussion här hemma. Skönt att man har underbara människor bakom ryggen !! Men tillslut kom vi ner...in på banken, in på ÖGAT, in på systemet, in på Lindex, in på ICA och sedan in i bilen och gasa hemåt igen. Snabba ryck hörrni, men ingen av oss var vidare sugen på att strosa vidare. 

Nu blir det kaffe och sedan vidare till Jennie och Markus, middag med familjen väntar ikväll. ♥ Vi måste passa på innan jag åker hem....





 Dom är köpta på ÖGAT här i Sundsvall. 
(Guccibågar). 


Jag trivs redan hur bra som helst i dom och vi ska inte tala om hur BRA jag ser :). 


/ M A R I 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0