Lucia.Kallt.Godhjärtat.Trött.

Luciafirandet var så fint imorse att tårarna rann nedför min kind, shit vad jag är känslig. Men när just värmande julsånger spelas/sjungs blir jag så himla rörd. Det sprudlade såå mycket kärlek från ungarna idag...♥

Kallt är bara förnamnet för vad det har varit idag, och dessvärre har jag mestadels varit ute idag. Så ja, jag var genomfrusen när jag kom hem. En varm dusch fick mig dock att tina upp, och om det inte vore för att jag blev uttråkad så hade jag nog fortfarande stått kvar där inne i duschen.

Godhjärtad är ju vad jag är. Nästan för snäll ibland. Men idag har jag varit godhjärtad åt många olika håll, så jag kommer somna med ett varmt hjärta ikväll...

Trött !!!!! Minns ni när man var liten och somnade i soffan, då mamma eller pappa väckte en efter en skön stunds sömn och ville att man skulle kliva upp och byta soffan mot sängen eller kliva upp för att borsta tänderna. Man låtsades inte höra men ju mer dom tjatade ju mer arg och ledsen blev man, man ville bara skrika rakt ut och få somna om igen. Man blev alldeles förstörd......Ja, så trött är jag idag !!! Jag vill bara lägga mig ned och gråta och SOVA...................Dagen har varit fullspäckad, jag har flängt runt och gjort så många olika saker att jag knappt har koll på om jag gjorde allt jag skulle. Men jag tror jag klarade av det mesta...

Nu blir det soffan och en kopp te..


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Elisabet

Det är ju så fint med Lucia, inte så konstigt om man blir lite rörd!

2010-12-13 @ 20:31:42
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: carro

ja verkligen, alla är nog lika chockade.. vi får se framåt och vara glada att han inte lyckades !

<3

2010-12-13 @ 22:47:58
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Penny

Tävla om att bli veckans blogg:

http://peennys.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html



2010-12-14 @ 01:30:07
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0