Hassela imorgon =)

Vet ni hur glad jag blev, när Carolina ringde och frågade om jag ville följa med till Hassela imorgon. Äntligen ska jag få göra av med lite skidenergi....som jag har längtat :). Tidigt imorgon åker vi iväg....Åh vad kul ♥

Lunch med Gabriella, Josefine och Caroline var det idag. Så himla trevligt !! Vi invigde en restaurang som heter Lokal här i Sundsvall, helt klart ett ställe att rekommendera för er som bor i Sundsvall :). I alla fall om ni vill ha en prisvärd lunch...På min tallrik låg det pommes, kyckling, revbensspjäll och oxfilé samt en kall sås. Innan maten fick man plocka från en underbar salladsbuffé...Allt detta betalade jag 79:- för. Helt sjukt billigt för så mycket mat. Ni kan ju gissa vem som var mättast i stan när hon gick ut därifrån :).. Gabriella traskade vidare till jobbet efter lunchen medan jag, Carro och Jos gick vidare på stan och kollade...

Nu är jag hemma igen och jag är en mössa och ett par beställda glasögon rikare. Hej vad det går undan att göra av med pengar :). Men det var verkligen på tiden att köpa nya glasögon nu
...Så om jag har riktigt tur får jag dom redan på torsdag...*Håller tummarna....

Nu ska jag träffa Märtha, hej på er. Vi hörs !!



Natti sa Ida mitt i paketöppningen..jag skulle också kunna somna på golvet just nu.


/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0