Frukost !!


Fruktsallad, ägg, smörgås, smothie och kaffe. Gött :)


Kan inte direkt säga att jag kände vad allt smakade, men jag vet sedan tidigare att allt detta är väldigt gott :). Egentligen skulle det bli Julmarknad och ett besök på Norra Brunn idag/ikväll, men jag orkar inte flänga runt. Så det blir en dag hemma....igen...men kanske att tacos och lite sällskapsspel får mig på humör. Vad tror ni ??? Nu ska jag slå omkull mig i soffan en stund, måste vila. Vi hörs senare !!! Kram


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :) besök min blogg och kommentera :)

2010-12-04 @ 13:19:54
URL: http://sandraaaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-04 @ 17:41:30
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min nya blogg för modet 2011! Vad tycker du om det? :)



www.michaelas.tk

2010-12-04 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0