Ett break från all julstress !!!

Hej på er !! ♥

Nu är jag tillbaka, efter ett mindre break. Valde att lämna allt som hör teknikens värld till hemma när jag åkte till landet igår med familjen. Ett break från omvärlden behöver man ibland !! Känner inte ni så någongång??

Jag är tillbaka i stan i alla fall och också nu hemma efter en shoppindag med systrarna, Elsa och Elise. En riktig tjejdag med andra ord. Mys !! Tror vi alla var nöjda och trötta när vi för en stund sedan åkte hemåt. Det blev en tröja, ett linne, strumpor och lite annat för min del. (bild kommer senare).

Igår åkte jag till landet med familjen som sagt, det var mer än behövligt. Skulle lätt kunnat stannat där ett par dagar till, åh så skönt det var. Frihet är bara förnamnet !!! Det blev bara massa mys och jag passade på att mysa extra mycket med barnen, oj så mycket jag älskar dom ♥ Efter god middag, massa skratt, sällskapsspel, film, julgodis och mycket annat somnade jag som ett litet barn i soffan...

Jag ska precis sätta mig och äta middag med pappa (mamma jobbar), men jag återkommer med massa bilder senare. Hej på er !


/ M A R I








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0