En bra dag med lite vett och etikett !!

En riktigt bra måndag lägger jag bakom mig, helt otroligt faktiskt. Allt har gått strålande på jobbet, jag började med 1,5 timme i ishallen med barnen. Skridskor stod på schemat alltså !!! Sedan blev det lektion inomhus och jag gick då igenom lite "vett och etikett" med barnen, vi ska ju nämligen ha Nobellunch på skolan på fredag och jag och mina närmaste kollegor har bestämt att vår klass ska sköta sig bäst. Så jag gick igenom allt från början till slut, så nu kommer det gå galet bra.....:) Eftermiddagen spenderade jag i pulkbacken (bild nedan), och det var ooootroligt roligt. Vilket jobb jag har !  

Efter jobbet tog jag ett besök hos grannarna, det blir sällan att jag bara spontant går över dit. Det är för nära helt enkelt...hehe :). Men idag fick jag ett infall, besöket blev inget långvarigt dock men det var trevligt ändå. Bjuden på Idolkväll på fredag blev jag också, man tackar man tackar ♥

Nu ska jag däremot luska i lite saker, jag har ju en kombo som snart fyller 25 :)




Visst ser jag världsvan ut ?? ;)


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0