Bromma Blocks !!

Jag har lagt till en ny, väldigt bra galleria i min lista nu. Bromma Blocks är nog en av dom bästa gallerierna jag varit i faktiskt..stilrent, genomtänkt och framförallt fullt med massa bra butiker. Sådant gillar jag :). Tänk er dom "vanliga" gallerierna där ni går in i en butik och sedan ut igen för att komma till en annan butik. Här smälte alla butikerna samman, fast det var massa olika butiker så fick du känslan av att det var en och samma butik du gick i. Väldigt trevligt faktiskt !! Så åk dit vetja :).

Det blev lite shopping för både mig och Gottfrid, men jag tror nog att Gottfrid var steget före faktiskt :). Jag fick med mig handskar och ett par träningsbyxor i alla fall. Dom inviger vi imorgon...

Nu ska jag få i mig något att käka och sedan bara slappa.



Ja tack !!!!
Hittade en inredningsbutik jag just nu glömt namnet på, men den erbjöd massa sådant här fint. Det fanns givetvis annat fint också. Så mamma, nu har du en anledning till att komma ner och hälsa på mig snart :)



/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Palle

snart bor jag där nere och kan shoppa med dig!! puss

2010-12-20 @ 10:49:11
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: fredde

Låter som Illum i Köpenhamn :)

2010-12-20 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0