Arg som ett bi !!

Men pust, äntligen har jag slagit mig ned i soffan. Har varit igång sedan jag kom hem vid 18-tiden..eller ja, jag har varit igång sedan 05.40 imorse. Så nu är jag slut som artist och matt av att ha varit förbannat i några timmar....är nog smått irriterad fortfarande men jag svalkade av mig med en dusch precis. Det tar på krafterna att gå runt och vara arg, det är inte riktigt min melodi. Men ibland så smäller det !!!! Lämnar nog orsaken ute här på bloggen, men när jag kommer till jobbet imorgon är det jag som tar tag i saken. Jag tänker inte låta detta gå förbi...

Nog om det, efter jobbet åkte jag till Liljeholmen och inhandlade en julklapp. Vi har Julfest imorgon på jobbet och julklappsutdelning är ju en självklarhet...Eller hur ?? :). När jag kom hem avreagerade jag mig med en storstädning, så nu har hemmet ett leende på läpparna i alla fall. Får se om jag får till ett smile innan kvällen är slut....

Nu har jag som sagt precis landat i soffan så nu blir det lugnt fram till det är dags att sova..



En bild från ja, jag vet inte när. Skoj att gå igenom alla publicerade bilder i alla fall :)


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt med julklappsutbyte

2010-12-09 @ 09:55:20
URL: http://crazyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0