Världen är inte speciellt stor !!!

Måste berätta något riktigt lustigt !!! Jag hörde av mig till en tjejkompis igår, som jag inte träffat eller knappt pratat med sedan vi slutade på Lillsved, det vill säga för ungefär 2 år sedan. Jag visste att hon efter sin utlandsresa och sin Norgevistelse skulle bosätta sig i Stockholm med sin pojkvänn, så jag hörde av mig och frågade hur hon hade det och vart i Stockholm hon bodde. Några sms senare hade vi konstaterat att vi bor grannar, hon bor i huset mitt emot mig. Så vi kan med andra ord stå och vinka till varandra....Hur stora är oddsen liksom??????  Så nu ser jag fram emot att få umgås lite med henne.. Jag menar, det är ju för tusan krypavstånd hem :)


Ni Lillsvedare som vet vad jag pratar om, det är Mahsa som bor granne med mig :)


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: mikaela

najs blogg du har! :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra! (:

2010-08-08 @ 20:40:15
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Linn

fin blogg du har :]

allt bra?

2010-08-08 @ 21:00:36
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0