Vad är en omelett ???

Då var första arbetsdagen efter semestern avverkad, och jag kan inte påstå att det var värst krävande. Det var 8 barn och 4 personal, det kallar vi en mjukstart :). Men jag klagar inte !!! Vi pysslade på och gjorde ordning lite grejer inför skolstarten osv, sådant man kan passa på att göra när det är så få barn. Nu är jag hemma i alla fall, och vad tror ni att jag har gjort ???? Jo - Städat !!!!!!!! Så nu är det fin fint här hemma... Sitter för tillfället och slappar i soffan, svetten lackar kan jag säga också. När jag städar går det med raketfart, men ingenting glöms bort ska ni veta. Måste bara pusta ut i några sekunder, sedan blir det en dusch... En låååång sådan !!!


Dagens svar/citat när vi hade frågesport: " Vad är en omelett för något ?? Svar från en 7-åring: Det är väl en sådan där grej man gör när man fotograferar.  ha ha.. Barn är för härliga !!!!!!!




Tagen igår..



/ M A R I





Kommentarer
Postat av: carro

Fin blogg du har :) Kika gärna in på min! :) http://carulinenilssun.blogg.se

2010-08-02 @ 18:23:16
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0