Söndag 15:e augusti !!

Jag var då mig vaken tidigt idag, men jag gillar det !!! Slog upp mina gröna först vid 06-tiden men tyckte det var på tok för tidigt, jag somnade om och vaknade före 07 någongång och nu är jag uppe på benen. Ska först vakna till liv lite sedan drar jag ut på min runda, då är den ju liksom redan avklarad för idag. Idag måste jag iväg och göra några ärenden också, systemet ska besökas och ett par byxor skulle behöva inhandlas. Får helt enkelt se vad jag hittar :).


Jag återkommer senare idag, nu ska jag få i mig en banan och sedan byta om..


Vi hörs / M A R I



Uppdatering 10.03:

Att jag skulle besöka systemet tar jag snyggt tillbaka. Min kära sambo uppmärksammade mig om att det var söndag idag, vilket betyder att systemet är STÄNGT !!!!!!!! Bra jobbat.....










Kommentarer
Postat av: fredde

Haha reagera också på att du skulle på systemet, frågan slog mig: Har dom öppet på söndagarna i Stockholm?

Men så är de inte :)

2010-08-15 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0