Skottdrama !!!

Jag hoppade in på Aftonbladet.se precis, har dock bojkottat den sidan ett tag på grund utav så negativ läsning. Men idag kunde jag inte hålla mig, men tro inte att jag fick läsa något positivt. " Satt på café - sköts ner" .......om man ändå finge gå säker på gatorna..men tydligen kan man inte det...  Om man läser artikeln noga så ser man att skottdramat ägde rum på Sibyllegatan, kommer ni ihåg ??? - Där satt jag och blev ompysslad för någon timme sedan. Detta skedde vid 18.50-tiden, jag hade i princip precis gått förbi där. Ja, ibland ska man ha tur. *Peppar Peppar*  Nog för att jag kanske inte skulle falla offer (förhoppningsvis), men jag är ogärna med om en skottlossning..... Tur att jag inte bokade in mig senare hos Jenny...!!!!


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0