Onsdag 4:e Augusti !!

Hej och hå på er. Kan ju inte påstå att jag är trött när jag kommer hem från jobbet, som jag i vanliga fall brukar vara. Jag är i stället full av energi, nog för att jag haft fyra veckors semester och borde vara pigg. Jag drar benen efter mig på jobbet, så jag gör inte av med så mycket energi med andra ord. Men i morgon trotsar vi vädergudarna och åker och badar i alla fall. Vädret får säga vad det vill !!! Idag började jag inte förrän 09.30, men däremot fick jag stänga bygget. Vilket gick kalasbra, jag kunde kila iväg redan vid 17-tiden.  Vi bestämde att vi ger varandra lite ledighet dom resterande dagarna också, så i morgon och på fredag blir det riktigt korta dagar. Det passade perfekt tycket jag :).


Här skiner solen för tillfället faktiskt, det tackar vi ödmjukast för. Annars har det nämligen bara regnat hela dagen, men det har vi fixat på jobbet med lite film och bakning. Måste passa på när barnaskaren är så liten :). Nu ikväll blir det lugna gatan, tror det blir lite tv (för en gång skull) och lite slapp på balkongen i solen. Hur låter det tycker ni ?? :)



/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0