Nu kör vi igång med träningen !!!

Ja, och detta ska ske på allvar. Inget trams !!!! Nu ska sommarkilona som jag kallar dom så fint bort....puts väck !!!!! Efter kvällens löprunda känner jag mig riktigt taggad.... jag vet att jag kan, jag har gjort det förut !!! Peppar mig själv lite här hör ni :). Men ni kan hjälpa mig lite vetja, då kommer jag aldrig ge mig...


Jobbet idag var lugnare än lugnast....jag möblerade om och gjorde i ordning i rummet på eftermiddag, så nu är detta projekt ur världen. Lite inköp med en kollega på IKEA i morgon ska dock göras. Men sedan kan jag koncentrera mig på barnen och på massa annat....


Märtha och hennes mor kommer hem/på besök idag också, vette sjutton var dom håller hus dock. Men det visar sig när dom dyker upp....









/ M A R I









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0