Min söndag !!!!

Då var söndagen avklarad också, hej och hå vad vi har hållt på.. Jag vaknade ju som sagt vid 07-tiden, sedan har det varit full rulle.. När jag hade gjort min löprunda blev det frukost med Märtha, för att sedan göra oss iordning för att åka till Forum Nacka. Där hittade vi inte mycket av värde, det var bara massa rappel som Märtha brukar kalla det för. MEN jag fick i och för sig med mig ett par skor och en tunika, det var la fint det... När vi gjort några timmar där åkte vi hem.....


Märthas mamma och hennes mann kom förbi senare och hjälpte oss  att skruva ihop en säng, vi kom nämligen fram till att vi behövde varsinn säng så Märtha tog saken i egna händer och köpte en.. Och ja, det var på tiden... Så nu kan vi ta upp så mycket plats vi vill, utan att den andra slår bakut. Nej så illa har det inte varit !!!!!!!


Annars ikväll har det inte hänt så mycket, dagen har varit fullspäckad så tiden har rusat iväg. Har precis satt mig ner för att slappa lite, efter att jag äntligen fått ihop en väska med packning och fått mig själv duschad. Jag och kollegorna (plus massa annat folk) åker till Djurö på Kick-off i morgon, så där kommer jag spendera måndagen och tisdagen. Återkommer om det senare, då jag är tillbaka...





Loafers från Zara 549:-







Tunikan får ni se en annan gång. :)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Sofie

åååh en rund säng, det har jag alltid velat ha :D

2010-08-18 @ 19:45:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0