Min dag i Sickla Köpkvarter och Forum Nacka !!

Hej och hå, 6 timmar i en galleria går undan. I alla fall om man heter Mari, Märtha och Amalia. Det blev shopping för Mari kan jag lova, oj oj vad roligt......Men det var jag värd...som det alltid brukar låta med andra ord :). Det blev ett stopp på Waynes för en kaffe också, lite vätskepåfyllning så vi orkade traska runt några timmar till..... När klockan närmade sig 16-tiden begav jag och Märtha oss till Forum Nacka, men Amalia valde att åka hem. På Forum Nacka blev det middag (kinamat) och ett par skor....sedan åkte vi hem.... Nöjda och glada :)


Dagen i bilder...:



I morse när jag var ute på en promenad med grannen fixade Märtha fram detta, vilken överraskning va? Bortsett från ölen smakade allt fantastiskt.... Tack tjejen !!






Jag är sååå sjukt nöjd, jag har nog aldrig varit mer nöjd..<3





En gammelrosa/svart-randig tröja från Sisters.





En skjortklänning från Lindex. Den skrek Mari kom vi fram till :)





En svart hederlig kofta från Lindex har ni nog alla sett någongång..






Ett par svarta chinos från H&M






En tunika från H&M, men den köptes förra helgen och användes idag. 


 



Nu är det mys i varsinn säng med lite tilltugg, det är bara ett rejält pyamasparty som fattas :).


I morgon blir det uppstigning tidigt för att hinna med en löprunda och städning innan jag åker och träffar Josefine. Nu ska jag vara lite social, men vi hörs... Måste bara säga det igen, jag är SJUKT nöjd över skorna.




En bild från igår..



/ M A R I







Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror att du skulle hitta något du gillar i min bloppis. Jag säljer mest designerkläder (äkta såklart) och det mesta av det är oanvänt eller använt bara en gång:) Finns en del som skulle passa dig!

Om du vill kika in är hemsidan www.designerbloppis.blogg.se



kram!

2010-08-22 @ 09:12:17
URL: http://designerbloppis.blogg.se/
Postat av: issa

Hallå där bruden!

Vilken söt blogg du har då :D

Vad ska du göra en söndag?

Är allt bra?

Ha en super fin Söndag!

Massor kramar från

PYJJAMASHALLON.SE , FOTO. MODE. VARDAG. OUTFITS!

VÄLKOMMEN IN ! :D

2010-08-22 @ 09:52:44
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0