Lördag 14:e Augusti !!

Får först och främst Gratulera min ena systerson Edvin, som fyller 4 år idag :) HIPP HIPP HURRA !!!!!! Ska snart ringa och gratta honom, ska bara skriva klart inlägget...


Äntligen helg, det tackar vi för :). Fast och andra sidan mina två veckor på jobbet efter semestern har ju inte varit ansträngande direkt, men ändå. Helger är alltid helger...Eller hur ??  Idag har inte mycket hänt, var ut på en löprunda för en stund sedan, det var skönt och varmt värre. Termometern stannar på 28 grader i skuggan för tillfället....det kallar vi SOMMAR !!!!!!!!!!!!  Så nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av solen som tittar fram bakom dom disiga molnen......


Ikväll kanske min nya granne kommer förbi, eller om jag går över...det är ju bara 50 meter mellan :).





Födelsedagsbarnet...



/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0