Löjligt !!!!

Här sitter man som en lat jävel och gör ingenting, dagen ser ut att bli lika lugn idag också. 4 personal och 6 barn...Det kallar vi löjligt !!!! Jag har däremot försökt komma igång med inredningen som jag ska fixa i ett av rummen, det blir riktigt bra. Men jag har dock bara suttit och domderat, jag har haft två spanjorer till hjälp och där blev det ingen kvinnlig hjälp ska jag lova, jag fick inte lyfta ett finger. Bara sitta och domdera som sagt :P. Men bara jag får tillgång till ett företagskort så kan jag inhandla massa trevligheter på IKEA.... Så tills dess tar jag en paus och filurar på lite annat =). Lugnt är ju bara förnamnet för vad det är...


Vi hör senare... / M A R I



Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej^^

Allt bra idag?

Vad ska du göra idag då?

2010-08-03 @ 11:24:08
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0