Gamla stan med girlsen !!

Östermalms Torg var det snack om, men planerna ändrade sig så jag, Josefine och Jenny hamnade på Café Kladdkakan i Gamla Stan i stället. Supermysigt :). Där blev vi i någon timme innan vi begav oss, vi hade nog kunnat sitta längre men vi alla började frysa så vi kilade vidare..eller ja, vi kilade hem...

När jag kom hem rev jag ut allt från badrummet och sanerade allt...Så nu luktar det liljekonvalj och man kan nästan spegla sig i kaklet..hä hä :).. Har några fler sysslor att kryssa för ikväll, men jag var bara tvungen att ta en konstpaus.....Jag ska fortsätta nu dock..


I morgon händer det, i morgon ska JAG börja i årskurs 1. Ja jag är lite seg förstår ni, jag måste börja om från början.....Men det gör inget, jag tycker det ska bli roligt :)...Önska mig lycka till vetja !!!!!! Önskar dock att mamma var här och packade ryggsäcken åt mig....jag hade behövt ett pennskrin också.... Går det att ordna mamma ?? :)


Nu ska jag pyssla...Hej !!!




Har man tråkigt så har man....




/ M A R I









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0