Ettagluttare !!!

Nu är jag en hederlig ettagluttare :)....Från att jag steg in på jobbet tills att jag steg ut från jobbet har det varit full fart.....om jag hade haft en stegmätare hade den nog visat error vid det här laget. Men jag har haft en bra dag trots allt :). Stockholm bjöd på klarblå himmel och sol idag, så både jag, mina kollegor och barnen har varit mer än nöjda... Kul !!!! 


Idag hände det något riktigt roligt, något jag verkligen ser fram emot :)


Jag har precis varit ute på min runda, den var dock liiite seg idag. Men jag bet ihop den sista biten. Jag känner mig sjukt hurtig :).


Ikväll blir det lite tvätt och mys i soffan, kanske till och med ska unna mig några timmar på balkongen. Måste passa på när värmen är kvar !!


Såhär såg det ut igårkväll:



Slappa ligan har anlänt.....


/ M A R I








Kommentarer
Postat av: ebba

Vilka fina ögonbryn du har!! :D

2010-08-23 @ 18:49:51
URL: http://ebbzzs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0