Då bär det av till Stockholm !!

Tjoho, jag kom upp i tid. Det var inte så svårt faktiskt, så det finns hopp om att jag kommer lyckas stiga upp 05 i morgon. Jag hoppas det i alla fall :). Jag är i full färd med att göra mig i ordning och få ner alla saker,  så snart kan jag sätta mig ner och pusta ut en stund innan pappa kommer och skjutsar ner mig till stationen. Det var snällt ♥ . Nej, nu ska jag hoppa i några kläder och invänta min skjuts.... Vi hörs när jag sitter på tåget, detta är det bästa med att ha mobilt bredband. Datorn kan vara med i alla lägen ;). (datanörd).


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Sannie

jag vill också till stockholm :C

2010-08-01 @ 11:05:52
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0