Back on track !!!

Sådär ja, då var man tillbaka i Stockholm. Och om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt riktigt bra, ser till och med fram emot att gå till jobbet och träffa kollegorna i morgon. Nog för att alla inte kommer vara där, men men.. Pedant som jag är önskar jag dock att jag hade städhjälp hemma, orka städa direkt när man kommer hem. Så jag ska blunda och försöka att inte se dammråttorna..Jag tar det i morgon i stället. Fast nu var jag inte riktigt ärlig, jag har dammtorkat och rensat kylskåpet lite. Men allt annat får bli i morgon, nu ska jag slappa i soffan och ta vara på dom få timmarna jag har kvar av semestern. Skönt !!! Vad hittar ni på ?? 


Nu får jag snart börja med veckans to do igen, men denna veckan kommer det inte hända så mycket. Jag tar det lugnt och ser fram emot helgen i stället. Då får jag finbesök från Uppsala, jag och Marie kan inte slita oss från varandra så jag bjöd ner henne. Mycket klokt utav mig måste jag säga :). Tror det kommer lite besök från Malmö också, får se hur det blir. (?)


Nej nu ska jag slappa :).

/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0