Andra löprundan är avklarad !!!

SKÅL och välkommen !!!!! Ett kallt glas vatten satt som en smäck :). Tror svetten rinner mer idag än vad den gjorde igår..... men jag vette sjutton om det beror på mitt tempo eller det kvava vädret...jag hoppas på det förstnämnda i alla fall  :P. Jag kan ju också skatta mig lycklig att barnmorskan sa att jag var i väldigt god kondition, när jag var där idag och hämtade ut ett recept. Jag tänker bara fortsätta, så tappar hon hakan nästa gång jag kommer dit :P HÄ HÄ...


Shit, jag var ju på IKEA med en kollega. Det var en jobbigare match än vad jag trodde faktiskt...vi åkte 13.00 och sedan kunde jag åka raka vägen hem vid 16.00. Tre timmar på IKEA, ja i och för sig, det gör man rätt lätt. Men vi fick med oss allt vi skulle ha i alla fall, plus lite till :)


Ikväll blir det lugna puckar....ska snart ta en lång dusch med peeling och inpackning osv...Det ska bli skönt :)

Hörs senare !!!



Tränad och klar för ikväll..nu väntas det en dusch..


/ M A R I

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0