Titanic !!

Har käkat en god middag, varit på en promenad och bara slappat ikväll. Är helt slut, trött med andra ord. Så en tidig kväll får det bli för i morgon har vi planerat att åka på Gröna Lund, om vädret tillåter. Men dom säger ju att solen är här för att stanna nu, så vi får hoppas på det :).

Vi har också sett klart på Titanic som vi började se igår, och det må vara den absolut bästa film som någonsin gjorts. Jag vet inte hur många gånger jag sett den men jag blir lika berörd varje gång, så även denna gången fällde jag några tårar. En tragisk men ack så vacker historia.... Kärleken mellan Rose och Jack är så underbar, sann kärlek kallas det för. Så för att sluta detta inlägg lika fint bjuder jag på My Heart Will Go On.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0