Mys i Åre !!

Då hade en hel kväll och nästan en hel eftermiddag spenderats i Åre, och jag mår som en prinsessa. Älskar verkligen fjällen. Kan ångra mig ibland att jag inte har säsongat här uppe, det hade varit grymt. Det är väl i och för sig inte försent ännu, men det finns mycket annat som går före just nu... När Madelene och có kom fram blev det middag direkt, Fredrik hade pysslat ihop en supergod lasagne. Så alla var nöjda och glada efter den goda måltiden. Sedan har det bara blivit massa mys, en promenad har vi hunnit med också. Nu tänkte jag lägga mig och ladda för morgondagen, för om vädret tillåter (det regnar för tillfället) så ska vi upp på Åreskutan och åka skidor. Som jag längtar :). Annars får vi se vad det blir, men skidåkningen är prioritet 1.

Vi hörs i morgon !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0