Men blä vilket grått väder !!

Jaha, då var torsdagen över. Och hej vad dagarna går, tycker mig minnas att jag sagt det tidigare någongång. Men veckorna bara flyger förbi. Får la se det positivt, det är nästan helg hela tiden :). Idag har jag suttit på möte hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen, så jag har knappt spenderat någon tid med kidsen. Men det kan vara skönt det också ibland, lite distans och variation förgyller bara vardagen. Mötet gick alla tiders och jag fick äran att vara sekreterare, "du är ung och flyger över tangenterna" var deras kommentar. Haha, vad hade att jag var ung med saken att göra. Men men, en bra text blev det i alla fall :).

När jag kom hem blev det grekisk sallad och Loka till middag, huur gott som hellst !!!! Efter middagen trotsade vi regnet och tog vår kvällspromenad, som vi numer gör (nästan) varje kväll. Frisk luft kan man inte få för mycket utav. Skönt värre !!!! Nu blir det en dusch och lite hänga-tvätt-pyssel. Sedan får det faktiskt bli sängen, känns som att jag behöver lägga mig tidigt ikväll.

Morgondagens planer är väldigt diffusa fortfarande, ska ju jobba helt klart. Men sedan är det helg, så något trevligt måste ju hittas på. Vad vet jag inte, jag får la se.

NU: Dusch !!!



Nypromenerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0