Majbrasa i Duved !!

Sedan sist jag skrev, vilket inte var för så himla länge sedan har vi hunnit få i oss en god middag, druckit lite vin och varit och kollat på en majbrasa i Duved. Såå himla mysigt, synd bara att det regnade. När vi kom hem vid 21-tiden däckade barnen (helt förstårligt efter en hel dag på badet) så nu har vi vuxna haft lite vuxentid. haha, det lät ju seriöst.!!!! Jag känner att jag håller på att somna snart, så jag har faktiskt lagt mig i sängen. Vet inte vad det är, men jag kan inte vara vaken länge på kvällarna längre. (antar att det har att göra med mina tidiga mornar på vardagarna.)..men men.. I morgon har vi faktiskt ännu inga planer, Fredrik är laddad för skidåkning så vi får se vad vädret säger. Men det vore hemskt att åka härifrån utan att ha åkt skidor faktiskt. Men som sagt, vi får se. Om det fortfarande regnar är i alla fall jag tveksam....




Lugnet före stormen i eftermiddags...




Ida och jag..



Fredrik, Madelene, Mamma, Alvin, Ida och Elise...



Ida och Elise, det ser lite ruggit ut..



Madelene och Ida..



Majbrasan i Duved..



Alvin. Börjar någon bli trött måntro??





Sov Gott !!!




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

usch va tråkigt att det regnade, men inte ovanligt

2010-05-01 @ 11:34:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0