Lördag 17:e April !!!

Sådär, då hade man gjort lite nytta också.(diskat och plockat undan lite). Nu sitter jag utmattad i soffan och varvar ner lite. Jag känner att kroppen inte riktigt orkar med, eller rättare sagt huvudet. Kroppen orkar säkert, men huvudet skriker "SÄTT DIG NER OCH VILA MARI". Men när det finns saker att göra är det svårt att bara sätta sig ner och strunta i allt. Eller är det kanske det jag ska göra, strunta i alla måsten och verkligen vila. Aja, nogpratat om det.

Igår blev det en lugn kväll hemma, i soffan. Vi dukade fram lite grönsaker och dipp och slökollade på Talang. Men jag börjar inse att det bara är massa crap. Usch så dålig underhållning egentligen. Vi övervägde att slå på en film i stället, men den var inte heller av värde..ha ha. Lyckat!!! Men det blev en trevlig kväll ändå...

Idag vaknade jag vid 08.30, kände mig utvilad och väldigt pigg. Märtha hade redan tagit sin runda runt Årstafältet och dukat fram frukost när jag steg upp, hon är duktig hon. Hon har precis åkt till jobbet, så nu tänkte jag vila en stund och ladda för kvällen. Nej, jag ska inte ut. Det var tänkt att jag skulle gå ut ikväll, men jag kan inte tycka att det är okej att dricka massa alkohol när man har hjärnskakning. Så det blir en nykter tillställning för mig, får se hur länge jag orkar med allt. Annars är det bara att åka hem !!!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, sedan ska jag fundera ut hur jag ska lyckas duscha. Jag får nämligen inte blöta ner såret i pannan, limmet löses upp av vatten tydligen. Så ja, det får bli att tejpa och pyssla med en krompress helt enkelt. Kul. Hej på er / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0