Laktosbomb !!

Fy bubblan vad jag har ont i magen, kan såhär i efterhand konstatera att det inte alls var bra att stoppa i mig glass på vår utflykt idag. Ni vet, glass innehåller laktos och jag är laktosintolerant. Jävligt bra jobbat Mari !!!!! Är huvudet dumt får kroppen lida som det så fint heter.. Jag får helt enkelt försöka bota värken med ett hett bad. Nog om det.... Dagen har varit trevlig, men Mari har gått i slowmotion idag. Vet inte om det har att göra med att jag inte gjort någonting den här helgen, eller jo det har jag, motionerat och myst. Men trött är jag ändå.. Nog om det också... Vi gasade iväg förut i alla fall, destinationen är fortfarande hemlig för ni måste ju gissa. Men sega är bara förnamnet för vad ni är :). Skärpning !!!! En kulinarisk lunch, glass och en liten promenad senare åkte vi hemåt. Men först blev det ett stopp i Forum Nacka, som att vi inte hade varit där förut. Men det är alltid lika trevligt :).  Det blev en kaffe och lite botanisering inne på Media Markt. Stod och suktade efter en systemkamera, men tyvärr är jag värdelös på sådant där. Så när jag köper en måste jag nog ha med mig experthjälp, någon som fint kan ställa upp ???. Efter Media Markt åkte vi hem, i och för sig blev det några besök i några andra butiker också. Jag är ute efter en vårjacka nämligen, men det är tydligen helt omöjligt att hitta en som duger. Allt är beiget och ni som känner mig vet att jag vantrivs i beiget. Så Nej Tack !!!!!! Alldeles strax ska någon av oss ställa sig och steka köttfärsen, det blir tacos idag. Nu var det ett tag sedan det serverades här hemma faktiskt, så det ska bli smarrigt :). Efter middagen blir det ett hett bad som sagt, sedan soffläge och batteriladdning inför en ny vecka. Det blir en halv vecka för mig, men både på måndag och tisdag är det föräldramöte på kvällen. Så det jämnar ut sig ändå. Jag åker ju till Åre på torsdag, med en del av familjen. Men jag åker upp till Sundsvall redan på onsdagkväll.. Så hej med Stockholm ett par dagar :). Nej nu får det bli mat....













Kommentarer
Postat av: Sofie

fina bilder =)

2010-04-26 @ 07:29:31
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: N I N A

Hej! Jag har nu en tävling på min blogg där man kan vinna en bloggdesign. Var med och tävla du med! http://nicaah.blogg.se/2010/april/tavling-1.html



Mvh Nina

2010-04-26 @ 11:14:27
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0