Hej stressmage!!!

Ska försöka hinna med att skriva ett inlägg innan jag somnar, jag är helt slut som människa. Är det såhär det "verkliga" arbetslivet ser ut !?! Ja, jag antar det. Det är bara tisdag men det känns som att jag har jobbat en hel vecka, min kropp strejkar. Så det ska bli skönt att åka iväg med familjen och bara koppla av, mysa och göra sådant jag älskar att göra. Angående mitt hektiska schema, igår var det föräldramöte. (18.30-19.30). Detta resulterade i att jag kom hem vid 21.30 !!! Drygt 14 timmar på jobbet är det nog ingen som jublar över. Inte jag i alla fall. Idag var det Vårmaskerad. (18.00-19.30). Jag kom hem vid 20:45 tiden, så idag blev det drygt 11 timmar på jobbet. 9 timmar övertid på två dagar, bra jobbat Mari. Ja, ni kanske förstår att jag känner mig trött. MEN, i morgon efter jobbet gasar jag och Märtha upp till Sundsvall och på torsdag åker jag och en del av familjen upp till Åre. Så nu ska jag ladda batterierna ordentligt, och fjällen är ett bra ställe att göra det på.. Önskar att jag hade något betydligt mer intressant att uppdatera er om, men just nu är det bara jobb. Så ni får nöja er med det... (inläggen som kommer när jag är i Åre kommer med all säkerhet bli lite roligare).

När jag kom hem ikväll blev det till att packa det sista och nu ligger jag i sängen, redo att hälsa John Blund välkommen. Ha en bra dag i morgon / M

I morgon kanske jag berättar lite om mina och Paulas planer också, så håll utkik :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0