5 April 2010. Åter i Stockholm om några timmar !!!

Blä vad vemodigt det är nu igen, vill stanna några dagar till. Men icke, jobbet kallar i morgon så det är bara att inställa sig på jobbet klockan 08 i morgonbitti. Får tänka på att jag snart åker upp igen, om sisådär tre veckor faktiskt. Då blir det Åre i fyra dagar. Jippi :). Men annars har jag haft en supermysig helg med familjen, som alltid.

Nu är det fyra dagar på jobbet att se fram emot, vilket kommer bli bra. Barnen har ju påsklov så det blir massa roliga utflykter och dyligt på fritids i stället. Mys !!! Får hoppas på att det blir bra väder bara, just nu ser det inte så lovande ut. Det snöar för tillfället här hemma i Sundsvall. Blääää !!!! Trodde allt att det skulle bli vår nu, men tji fick jag....

Nu ska jag packa ihop mina saker och byta om, sedan bär det av. Vi hörs på bussen eller senare ikväll när jag är hemma =). / M



Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hej söta du!

Hoppas du får en toppenstart på nya veckan!

Pussen!

2010-04-05 @ 14:39:22
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0