2 April 2010 !!

Det har varit full fart sedan jag åkte till Sundsvall igår efter jobbet, så jag har verkligen inte hunnit skriva något. Men nu har jag en ledig stund, så jag passar på :). Som sagt, jag åkte till Sundsvall igår efter jobbet. Vi åkte vid 17-tiden och anlände till Sundsvall vid 22.30, usch vilken lång resa det blev. Innan Tönnebro var det och jag skojar inte, säkert en mil lång kö och det stod still mer eller mindre hela tiden. Annars rullade väl allt på som vanligt !!! När jag kom hem blev jag mottagen med öppna armar, mamma och pappa ville krama om sin lilla dotter. ♥ Hann inte mer än att slänga i mig lite käk innan det var dags att sova, efter att ha varit vaken i mer än 20 timmar är man rätt trött. I alla fall jag !!!!

Idag hade jag ju tänkt ta en välförtjänt sovmorgon. Men jag vet nog inte vad det är längre, för jag vaknade vid 07.30 och var klarvaken. Hm. !!!!!!!!!!! Det blev frukost och sedan lite slapp, innan vi åkte till Madelene och Fredrik för en fika. Där blev det lunch också, man tackar :). Tyckte det var dags att hälsa på Elin lite också, så sagt och gjort. Där blev jag bjuden på fika, det är ett evigt fikande måste jag säga. Men det är trevligt :). Annars busade vi med Oliver och skvallrade lite. Mysigt !! Tack för att jag fick komma förbi en stund ♥. När det var dags att hem passade Elin på att gå ut med Gizmo också, så jag fick sällskap halva vägen.

Nu sitter jag som en slapphöna i soffan och kikar på innebandy, Warberg - Storvreta. Ikväll när mamma har jobbat klart åker vi tre ut till stugan och i morgon förmiddag kommer resten av familjen också. Det ska bli sååå mysigt!!! Nu ska jag kika vidare på innebandyn, men vi hörs later... / M




Jag på nyår.



Kommentarer
Postat av: SANNA

så fint hår du har!

2010-04-02 @ 19:04:48
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: Sabrina

söt bild :))



glad påsk!!

2010-04-02 @ 19:04:57
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0