Recension av - I Stormens Öga !!





Som sagt, jag och mina systrar var på den nya Beckfilmen igår - I Stormens Öga !! Jag hade bara hört bra om filmen innan, men valde att gå dit med inga förväntingar alls, eftersom jag ville skapa en egen bild. Vi alla tycker olika, det är ett som är säkert. För jag kan inte påstå att filmen var jättebra. Den var som alla andra Beckfilmer, men snäppet sämre faktiskt. Jag väntade och väntade på att spänningen skulle komma, den spänning som man förväntar sig att få av Beckfilmerna. Men den kom aldrig. I stället var filmen sorglig rakt igenom, vilket jag inte tycker stämmer in på en "riktig" Beckfilm. Men det kanske bara är jag som tycker så.. Ni får se och bedömma själva... / M



Kommentarer
Postat av: steph

kikar in! - allt bra med dig? =)

2009-09-14 @ 16:24:38
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0