Måndag !!

Då var denna arbetsdag över. Tack för det televerket säger jag bara !!! Kastrullen kokade över i förmiddags vill jag lova, och när den gör det vill ingen vara i närheten av Mari. Men nu är jag lugn igen :). Annars har dagen varit helt okej.. Kom precis hem.. Eller ja, jag hann med en snabbis på stan efter jobbet också. Ikväll blir det tydligen en sväng på Birsta, med både dom små och dom stora tjejerna i familjen. Elise hade nämligen önskat att ha en tjejkväll.. Så ja, varför inte. Jag klagar inte :).  Ne nu måste jag inta föda, annars svimmar jag snart.. Slänger in en veckas to do också..



Måndag
Jobb. Tjejkväll som det så fint kallades för.

Tisdag
Jobb. Tandläkarbesök.

Onsdag
Jobb. Fira Elise, jag kan tyvärr inte fira henne i helgen då hon ska ha kalas.

Torsdag
Jobb. Åker till Stockholm efter jobbet.

Fredag
Intervju i Stockholm. Besök hos frisören. Något bus med tjejerna på kvällen kanske.?!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att åka till storstaden, jag älskar att vara där

2009-09-14 @ 17:37:27
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0