Jag är packad !!

Den här dagen har verkligen varit fulltecknad, från morgon till kväll. Men nu är jag hemma, så jag ska ta igen mig en stund nu. Efter jobbet blev det storhandling på ICA Maxi, sedan hem för att slänga i mig en sen middag. Nu är tågbiljetten bokad, så i morgon vid 18.11 rullar jag mot Stockholm..igen.. Väskan är packad och jag är redo för ännu ett besök i vår fina huvudstad. Det ska bli underbart !! Hoppas på fint väder bara, för om vädret ska vara som det har varit här idag så får jag nog packa om.. Idag hade det nämligen varit bra att ha haft med sig mössa och vantar till jobbet, för det har verkligen varit jättekallt. Så solen får gärna titta fram i helgen !  Ja visst ja, efter helgen kommer ni att få se Mari i en annan hårfärg, eller ja, nästan samma men kanske liiiite mörkare.. Spännande :). Nu ska jag ladda för Idol, så hej svejs på er....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet! Hör av dig när du är i stora staden, så kanske vi kan ta en fika eller så.. Missade ju dig sist du var här pga min flera månader långa internet-strejk :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0