Åre i morgon !!

Tur att den här dagen snart är slut, för idag har inte heller varit en rolig dag. Eller ja, det var inte lika mycket kaos idag som det var igår men all min energi som jag laddat mig själv med för den här veckan tog slut igår. Jag har med andra ord varit aptrött idag...allt har gått i snigelfart...Så jag hoppas nattens sömn kan gottgöra allt.. Jag menar, jag brukar ju alltid vara pigg och glad. Ikväll har jag varit och storhandlat käk, samt packat lite. Vi bestämde nämligen för en stund sedan att vi åker till Åre i morgon, i stället för på fredag... Nu sitter jag nyduschad och inväntar Idol, som numer är vardagens höjdpunkt :).



Åre !









Det spelar ingen roll vilken årstid det är, Åre är alltid lika underbart.


Kommentarer
Postat av: Maria

trevlig resa gumman

2009-09-24 @ 10:34:20
URL: http://emmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0