090910

Känner mig lite småhängig faktiskt, fryser och är trött. Men jag hoppas att en dusch kan leda allt till rätta igen, för jag har varken tid eller lust att bli sjuk..peppar peppar.. Min dag har varit väldigt bra annars, jobbat hela dagen och efter jobbet åkte jag en sväng till stugan, för att klippa gräsmattan. Vilket evighetsprojekt det var, men det blev gjort i alla fall. Allt för att ställa upp för pappa. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan får det bli mys i soffan med en kopp te....






Rätt nice att bara sitta där och filosofera...






Kärlek


Kommentarer
Postat av: Paula

hoppas du inte blidde förkyld!

2009-09-11 @ 09:41:06
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0