Varför finns söndagar ?!

Jag vore tacksam för ett brilijant svar!!! Ångesten brukar lägga sig som en tight fodralklänning den här dagen, antingen för att man drack för mycket dagen innan eller helt enkelt för att morgondagen heter måndag och det innebär jobb/studier för många. En helt värdelös dag helt enkelt! För, varför ska man dricka för mycket och varför går runt och ha ångest för att man ska gå till jobbet i morgon?!. Söndagar borde försvinna, för det handlar bara om massa ångest. Jag drack inte för mycket igår och jag har ingen ångest för morgondagen, utan tvärtom. Jag vill att det ska bli måndag, att sitta hemma ensam hela dagarna suger hårt. Ja, jag har tråkigt !! Men snart blir det ändring på det ska ni veta, och det är därför jag inte har någon söndagsångest :). I veckan ska jag ta mig i kragen och börja rensa och packa kläder, lite pappersjobb blir det också. Adress osv ska ändras.. Hörde ni, jag ska byta adress.. Jag tror inte det är sant, men det är sant !! JAG SKA FLYTTA !!!! :) Tror nog att ni har stenkoll på det vid det här laget, men jag är i alla fall suuuuuuperGLAD så jag måste bara få upprepa det ett par gånger. Har varit på väg att ringa Märtha tre gånger nu, men det kommer något ivägen hela tiden. Men NU ska jag ringa, så ur vägen och HEJ på er.....

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 13:14:35
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0