Uppdatering !!!

Halloj på er. Det blir några dagar mellan raderna, men nu är jag tillbaka för en liten stund. Igår bör inte ens kommenteras, för jag gjorde inte ett skit. Låg som ett mähä i soffan och glodde på film hela dagen. Mer än så behöver inte tilläggas.. Idag däremot blev det storhandling på Willys och en fika på stan med Jenny och Märtha. Sedan blev det raka vägen hem för att kolla på Idol, som nyss resulterade i att Niklas fick åka hem. Nu sitter jag och kikar på Sex And The City-filmen. Och ja, jag är nog den ända tjejen på denna jord som varken sett serien eller filmen förut. Men någon ska ju vara den personen också :). Berättar i morgon vad jag tycker om den...


Det blir ändrade planer i morgon, så jag ska träffa Cicci (från Lillsved) i stället. Och det kommer med all säkerhet bli ett väldigt kärt återseende.. Träffade henne senast i januari, så det kan tyckas vara på tiden för en dejt igen :). Annars har jag inga planer i helgen, det blir väl lugnt skulle jag tro i alla fall. Nu ska jag återgå till filmen, men vi hörs.  En sak till, jag ska försöka inhandla en dator framöver.. Så jag kan bjuda på lite bilder osv.. Men än så länge får ni nöja er med massa text, jag kanske slår till på stort och lägger in massa bilder nästa helg, då jag åker hem över helgen. Så jag hoppas att ni stannar.. För galna bilder från Ladies Night kan ni räkna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0