Soffpotatis och Bröllopsfotografen !!

Japp, det är just vad jag blivit. Men det ska bli ändring på det, jag klarar inte av sitta hemma hela dagarna och göra ingenting...Jag bli knäpp...Tur att jag börjar jobba i morgon, annars hade jag nog gått lös på inredningen här hemma, och det kan jag svära på att det inte skulle uppskattas. Det är inte heller likt mig att sitta hemma så här, så hej svejs med soffpotatislivet. 


Jag, Emma, Josefine, Märtha och Jenny har nyss varit på bio. Vi såg Bröllopsfotografen, och jag säger bara. SE DEN !!!! Alltid lika trevligt att träffa tjejerna också.. ♥ Nu ska jag packa en väska med lite saker som ska med till jobbet i morgon..Ni vet, utomhuskläder, skor, lite papper och lite annat krafs.. Så önska mig lycka till nu :). Nepp, nu ska jag ta tag i detta... sedan får det bli en tidig kväll.. / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0