091022

Shit vad jag har blivit dålig på att uppdatera, men jag har inte riktigt tid att sitta vid datorn just nu. Men nu tog jag en välförtjänt paus, så jag passar på att skriva lite. Efter allt slappande igår tog jag och Märtha en sväng till Forum Nacka, där vi besökte några enstaka butiker innan vi slog oss ner på Barista. Där blev det varsinn Ice Chai Latte och massa skvaller.. Vid 17-tiden stack vi iväg till Ica Maxi i Haninge och inhandlade lite tillbehör till Märthas (nu i efterhand) väldigt goda kanel/vaniljbullar. Sedan blev jag avsläppt hos Jens.... Ja nu vet ni vad han heter också, det tar sig :). Kom hem hit vid 14-tiden..Håll i er, sedan blev det en sväng till Nacka Forum. Haha. Där har vi ju aldrig varit :)

Annars ikväll har vi bara tagit det lugnt, nu är det dags för sängen!!!!


På återseende / Mari


Kommentarer
Postat av: Paula

wooot! vad har jag missat? jens..? du är alltid så hemlighetsfull. =P

2009-10-22 @ 08:45:12
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0