Nu är det snart dags :)

Jenny skickade nyss ett sms och frågade om jag hade flyttfeber (?). Började med att skriva lite kyligt, "nja det har jag nog inte" men ångrade mig efter några rader. Jag har nog lite flyttfeber ändå !!! Är allt med ?! Hur ska det gå på det nya jobbet?! Hur kommer det funka att bo med Märtha?! osv osv.. Jag är rätt säker på att det kommer gå bra på det nya jobbet och det kommer nog funka galant att bo med Märtha också. Jag kan inte tänka mig annat, men självklart filurar man på sådant....Väskorna är packade i alla fall, så nu är det bara Märtha jag väntar på sedan kan vi bege oss söderut. Wiiiieeee vad kul det ska bli :). Återkommer när jag är 40 mil söderut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0