Min dag 13/10-09 !!

Förmiddagen bestod bara av fotografering i princip, när närmare 50 ungar ska fotografera sig samma dag och näästan samma tid tar det sin lilla tid kan jag säga och det kan också uppstå kaos. Men det fixade vi personal, superkvinnor som vi är ;). Eftermiddagen spenderades utomhus, vilket var riktigt skönt. Det har varit en riiiktigt fin höstdag här idag, ca 4 grader och solsken. Vad mer kan man begära just nu :). Jag är faktiskt lite förvånad över att det inte har börjat snöa ännu, men det kommer väl snart kan jag tänka mig. I morgon kanske, vem vet !?!. Halkan har i alla fall hittat hit, mina promenader till jobbet som vanligtvis tar max 5 minuter tar nu i stället 10 minuter. Jag far runt som bambi på gångvägen..och jag bara väntar på att jag ska slå årets första vurpa. Jag lovar, jag meddelar er när den kommer. För den kommer att komma :). Jag slutade 17.00, så jag har inte hunnit med så mycket på hemmaplan ännu, mer än att jag har käkat middag och duschat. Det blir Äntligen Hemma klockan åtta, annars inget speciellt. Längta till helgen kan jag sätta mig och göra i och för sig :).


I morgon får jag se om det blir en promenad med Elin och Oliver, direkt efter jobbet kanske ?! Vad säger du ?!. Eller så är det nog dags att börja pyssla lite med flytten... Annars i veckan är ett bankärende inplanerat, samt en middag med hela familjen. Jag får inte glömma att jag ska tacka för mig på jobbet också, får la se vad jag bjuder/hittar på för gott/roligt :). Hej på er, nu ska jag längta...




Minus jackan och ni vet hur jag har sett ut i eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Paula

sv: ja herregud.. vadå farligt lixom?!

2009-10-13 @ 19:52:44
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0