Kinafood !!

Nu är jag äntligen nyduschad och avslappnad, det har varit fullt ös hela eftermiddagen/kvällen. Men jag gillar det :). Jag åkte som sagt till syster äldst förut, mor, far och andra systern med familj var också där. Hela gänget var samlat med andra ord. Jag ville passa på att träffa allihop innan jag drar på söndag och jag hade också lovat att bjuda familjen på middag. Sagt och gjort, men i brist på ork och tid så beställde vi kinamat. Vilket alla var positiva till. Vilken tur !! Jag hade aldrig orkat att ställa mig och laga käk åt 12 personen ikväll, tur att det finns take away mat säger jag bara :). Efter middagen blev det kaffe och massa bus med barnen, så nu har jag kramat och pussat på mina kära syskonbarn miljontals gånger..Jag har också fått 50 pussar på mina fingrar, så nu kan jag ta en när jag saknar dom som mest :). (en mellan-moster-och-syskonbarn-grej vi brukar köra). Vad gör ni ikväll? I morgon ska jag upp tidigt och hämta ut en tårta som jag sedan ska leverera till mina arbetskamrater, sedan måste jag på banken och fixa med lite saker. Annars är det packningen som står i fokus, men jag anar att det blir en kvällsyssla. På lördag får sundsvall fin fint besök igen, vilket jag verkligen ser fram emot :). Den här helgen kommer att bli lovely. Mys och flytt :). Nu ska jag se slutet på Inlåst, som jag följer slaviskt och sedan blir det bums i säng. God Natt / M

Kommentarer
Postat av: emma

så roligt (: min dag har varit bra tack! hur har du haft det?

2009-10-15 @ 22:52:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0