Jag och Anna Anka !!!

Just precis, vilken jävla dröm. Jag drömde att jag gjorde allt för att bli som Anna Anka, jag ville ha hennes liv helt enkelt. Jag tränade stenhårt, jag shoppade som en galning och försökte på egen hand spela in ett eget program, typ i stil med Hollywoodfruar. Josefine och Emma skulle också medverka i programmet. haha, ja ni hör. Vad har jag gjort för att förtjäna en sådan här dröm!? Snälla, skjut mig eller gör vad som helst om jag någon dag börjar bli som Kalle Anka, nej förlåt Anna Anka heter hon ju.


Igår kväll efter middagen blev det film, vi hyrde Johan Falk - Vapenbröder. Så nu har vi sett två av dom filmerna i alla fall, men än har vi några kvar. Vilken film tycker ni är bäst!?! Jag har inte så mycket att jämföra med, men Vapenbröder var sådär enligt mig. Hoppas att den tredje är bättre :).


Jag har precis gjort mig i ordning, så nu kan jag slappa i soffan en stund innan jag beger mig mot tågstationen. Anländer till Sundsvall vid 18.00, och då blir det raka vägen hem för att invänta Idol. Det blir nog lite mys med familjen också, bjuda över systrarna vore något kanske (?). I morgon ska jag fixa en god potatissallad att ta med till Anna, det blir nämligen lite knytkalas innan vi drar till E:on Arena. Någon som har något smaskigt recept på en potatissallad??? 



En stående låt som spelas när jag är på väg till jobbet !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0